środa, 2 lipca 2014

Koniec bloga!

                Zapewne już wiecie o co mi chodzi po tytule postu. Zamykam, a raczej zawieszam ten blog. Nie usunę go, ale nie spodziewajcie się nowych rozdziałów z tego opowiadania. Co do niego, wena całkowicie mnie opuściła, pomysł jaki miałam na tego bloga wyczerpał się. Mimo to nadal bardzo ciągnie mnie samą do pisania, jest to moje hobby, któremu w wolnej chwili się oddaję. W każdym razie nie kończąc kompletnie mojej działalności na blogerze, ogłaszam że na dniach (max. tydzień) otwieram innego bloga. Zastanawiałam się, co mogę zrobić, aby nadal pisać, ale potem nie stracić owej weny. Doszłam do wniosku, że będę tworzyła krótkie opowiadania, które będę (tak, przynajmniej myślę póki co) dodawała od razu w całości. Opowiadania te będą zdecydowanie krótsze, jednak będę starała się dawać w nich tyle siebie, ile tylko będę mogła. Jakie będą te historie? Przeróżne, zaczynając od fikcyjnych losów wampirów, po jakieś inne stworzenia (cokolwiek, co przyjdzie mi do głowy) kończąc na zwykłych ludziach. W skrócie będą to tzw. "one-shoty". Niedługo skończę już pierwsze opowiadanie, tak więc nowy blog rozpocznę od razu nim. Przy otwarciu owego bloga podrzucę tutaj link w następnym, przypuszczalnie ostatnim poście. Jeszcze raz przepraszam za pozostawienie tej historii, lecz wiem, że gdybym pisała ją na przymus byłaby ona beznadziejna.

Przepraszam i pozdrawiam wszystkich pozostałych czytelników.
Miłych wakacji :3

2 komentarze:

  1. Szkoda. :( Właśnie dziwiło mnie, że ostatnio nic nie wstawiałaś. No, ale mówi się trudno. Życzę dużo weny przy prowadzeniu nowego bloga. Na pewno będę tam zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia!
    zapraszam do mnie :*
    http://xxwiczkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń